Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υπηρεσιών του. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

DOA - Service

Επιστροφές DOA 7 ημερών
Σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος επικοινωνήστε με την ομάδα της texnoxondriki.gr μέσα σε διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του. To ηλεκτρονικό μας κατάστημα διασφαλίζει την αντικατάσταση οποιασδήποτε ελαττωματικής συσκευής κινητής τηλεφωνίας που έχει αγοραστεί από εμάς, όταν πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις :
Αν μια συσκευή λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ'αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία
Αν μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στην συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς μέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας - έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα μέσα στο διάστημα των 7 ημερών.

Το προϊόν θα αντικατασταθεί άμεσα (ΜΟΝΟ και εφόσον πιστοποιηθεί η βλάβη από την επίσημη αντιπροσωπεία ή το service)**. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το κατάστημα.

**Για να χαρακτηριστεί DOA μια συσκευή θα πρέπει να μην έχει διαπιστωθεί σπάσιμο/ κακή χρήση και το πρόβλημα να προέρχεται από κατασκευαστικό λάθος. Φυσικά αυτό θα κριθεί εκ του αποτελέσματος των διαγνωστικών ελέγχων που θα κάνει το εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο. Η διαδικασία αυτή διαρκεί συνήθως 10-15 και ίσως πλέον εργάσιμες.

Που μπορώ να απευθυνθώ για επισκευή/service της συσκευής μου.

Nokia, Samsung, Huawei, LG - η εταιρεία TS Solutions (πρώην Arvato) (Κηφισού 31Α στα ΚΤΕΛ Κηφισού στον 3ο όροφο, τηλέφωνο επικοινωνίας 2105197500).
Apple -  η εταιρεία Infoquest (Λ. Κηφισού 125 Ρέντη, τηλέφωνο επικοινωνίας απο κινητό 2119991260) και απο σταθερό 0080044145417.
Καθώς και η εταιρεία I-System 2152154400 https://store.i-system.gr/
SAMSUNG  - απο σταθερό 801117267864 και από κινητό 2106897691 www.samsung.gr
SONY  - 80111810810 www.sony.gr
HUAWEI  - 2111988000
XIAOMI   - Μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό μας κέντρο 2531200750  // Citisaid : Κουρτίδου 121, Αθήνα , Τηλ 2120002414

Για να μπορέσει να γίνει σωστά η διαδικασία του ελέγχου , σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να προσκομίσετε, το κινητό πλήρες ξεκλείδωτο (pin/μοτίβο κλειδώματος, λογαριασμοί) και αν είναι apple να έχει απενεργοποιημένο το find my iphone , καθώς και την απόδειξη της αγοράς.